13 oktober 2013

Återhämtning

Veckorna går fort nu: Särskilt som jag var ledig i måndags och unnade mig en dag till fjälls "with licence to chill". Det var ovanligt lite svamp i år, men i gengäld var de stora och fina. Vädret var inte heller det bästa. Regnet hängde hela tiden i luften och när vi skulle fika fick vi krypa in under en gran för att inte bli alltför blöta. I fem timmar lullade vi omkring i fjällbjörkskogen, hunden och jag. Min kondition är som sagt under all kritik, men utomhusvistelsen gjorde ändå gott i både kropp och själ. 

2 kommentarer:

  1. åh.. det låter helt underbart.. jag skullle också behöva lite "licence to chill" så här i slutet av kursen. I helgen var familj och slökt ite i svampskogen. Jag satt hemma med uppsatsen. Sen fick jag vara med och rensa och umgås när de kom hem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prioriteringar, prioriteringar - hela tiden!

      Radera