25 maj 2014

Skort

Bild från salomon.com
Jag googlade ett par skidor för åkning i mer snö än i pisten och hamnade på en märkesbunden chat, där experten i andra änden lotsade mig fram till den mest optimala skidan för just mig. Finurligt!

Efter det har jag börjat få små käcka nyhetsbrev från samma märke. Innan jag hann avregistrera mig dök ovanstående upp. Så smart - kjol och shorts i ett. På engelska naturligtvis skirt + shorts = skort. Dessutom tycker jag att den inte bara är smart utan snygg också, ända tills jag såg priset - 1 200 SEK!

Och jag springer ju inte ens…..

3 kommentarer:

  1. Jag är ägare till ett par Skort och älskar dem, men det vat ett mycket lägre pris på dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm, måste kolla om det finns några med mer human prislapp...

      Radera
  2. Kolla in märket Quechua, finns på den franska kedjan Decathlon men också i onlineshop.

    SvaraRadera