16 november 2014

I väntan på en flygplats

Jag har varit på jobb i två och semester i fyra dagar och glömde laddaren till datorn. Samtidigt som de fyra dagarna i totalt ego med massor av läs- och skrivtid jag planerat blev till ny bekantskap och mängder av upplevelser i stället. 

Känns som att den här bloggen dör svältdöden på inlägg. För början av den kommande veckan innebär intensivt jobbande, vilket normalt följs av inga inlägg alls. Men till helgen blir der fyra dagars bussåkande igen. Kanske att jag hinner med några inlägg då? 

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där. =)
    Det går i vågor. Både tid och ork.
    Ge inte upp!
    Ska ni upp till Saxnäs på julmarknad till helgen kanske ? ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har slutat med att ha Samvetskval över bloggen. Det händer så lite den här årstiden så det blir just inget att skriva om.. I morgon kommer vi att stå och vänta på en flygplats och sen när jag kommer hem har jag förhoppningsvis något att skriva om..
    Kram Maidi

    SvaraRadera