21 juli 2013

Tokrolig vecka

Men ack så hektisk. Har varken läst eller skrivit blogg, städat eller på annat sätt varit huslig eller gjort något så där extraordinärt bra eller nyttigt vare sig jobb- eller fritidsmässigt. Men oj så skoj jag haft!

I korthet har veckan sett ut som följer:

Måndag:  Ideellt arbete på matmarknad, som sagt.
Tisdag:    Jobb och Sommarkulkväll (egen bloggpost under bearbetning)
Onsdag:  Jobb och ännu lite mera jobb
Torsdag:  Ideellt arbete på vår lokala "Barnens dag", som korv- och hamburgarförsäljerska. Jisses Amalia - tur att jag inte jobbar på Frasses!!! Direkt från grillen åkte jag sedan non-stop till Härjedalen.
Fredag-Söndag: Floraväktarkurs med extraordinära möten ( får också en egen bloggpost, snart)

Nu längtar jag mest bara efter en dusch och min egen säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar