19 september 2013

Stuvar om

Avslutar alla planer på fjällvandring i september med min nyfunna schweiziska väninna - spikat skidåkning i Åre i stället.  Borde jobba kväll med jobb nummer två, men kommer inte in i systemet, får ta till helgen. Och plötsligt blev kvällen fri från åtaganden och öppen för promenad i stället.

Så nu åker jag hem, via mataffären, lagar middag och hoppas att jag orkar ta mig ut efter läxförhören med sonen. Hjärnan på högvarv, kroppen i sämre skick än någonsin.
Hur kunde det bli så här? Igen?

6 kommentarer:

  1. Hoppas att det ändå blir en bra kväll. Här är läxförhör ett minne blott. Så den dagen kommer ska du se :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Har skickat vänförfrågan på FB - följ mig i Kina:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och så glad jag blir för detta privilegium!!
      Tack!
      :)))

      Radera
  3. Så tråkigt att du inte mår så bra - jag hoppas att det rättar till sig snart.
    Styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  4. Lite segt just nu, men det blir väl bättre.
    Nå'n gång.....
    Tack!!!!

    SvaraRadera