1 oktober 2009

Borta bra och hemma?


Hann väl inte landa förrän allt drog igång igen, hemma, på jobbet, för Alpina klubben.....

Men det har hänt lite kul saker också;

- Hemma var nog Eric gladast att se mig igen. Han visste inte om han skulle kunna sova på måndagskvällen för "Det är så spännande att jag ska få träffa dig igen, mammma!".

- På jobbet träffade vi K från JHT idag och jag tror vi ser en ljusning - igen!

- För Alpina klubben var jag och H på info från Handikappidrottsförbundet ikväll. Intressant och det känns som att vi två jobbar bara bättre och bättre ihop.

Kul, va!?!

5 kommentarer:

  1. Vilka kontraster. Men det är väl det som är tjusningen också. Ser att och läser att du har haft det bra. Blir riktigt avis, men du var väl värd detta.
    Stor kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. Har ni redan fått snö?
    /Sjôntorparn

    SvaraRadera
  3. Såg precis på vädret. Det verkar bli snö här också. HURRA!

    SvaraRadera
  4. Jepp, vi har redan fått snö - på fjället ca 30 min hemifrån oss!

    Fas tden är inte så kul - lite för blöt och lättinad ännu. men rätt mycket, se: www.krokomsturistbyra.blogspot.com

    Och visst har vi haft det superduperbra i Schweiz - älskar kontrasterna och längtar redan tillbaka till mitt "andra" land.

    SvaraRadera
  5. Vad är det för ljusning ni ser igen? (Du och K från JHT) *Nyfiken*

    SvaraRadera