12 oktober 2009

På kvällen får den late brått...

Lite hopp och skutt och allt i otakt. Jag är helt galen i måndagsgympan, men koordination är liksom inte min starka sida. Svettas floder och flinar hela tiden när jag inte grimaserar för att orka det sista, lilla....

Eric låg redan i sängen när jag kom hem - min stora, duktiga kille - när han vill! Felix fick jag schasa in från verksta'n, men sedan kröp han snabbt till kojs han med.

Själv har jag flaxat runt härhemma och letat vinterkläder, för det har kommit mer snö och är konstant minusgrader nu. Men jag kan absolut inte hitta Felix nyaste vinterjacka. Det är ett mysterium vart den tagit vägen.

Skulle ha renskrivit ett samarbetsavtalsförslag (jisses vilket långt ord!) inför morgondagens möte i Norge. Tänkte hinna med det innan jag somnar. Natten är ju, som tur är, lång. För jag hade visst lovat tvätta motorcykeln också, så att LG kan ställa den till vinterförvaring ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar