5 januari 2010

Gnäll

Två veckor utan att företa mig/oss något vettigt alls.
Kroppen orkar inte.
Huvudet hänger inte med.
Tror jag sett mer "skit-TV" de här veckorna än sammanlagt på ett halvår i vanliga fall. Just nu begriper jag inte hur jag ska ta mig till jobbet och funka normalt på torsdag och fredag.

Jag är en mes och ynkling - undrar hur och om jag överhuvudtaget skulle fixa det om jag verkligen blev sjuk "på riktigt", när lite inluensa kan knäcka mig så totalt?

Erics yrsel har äntligen gått över, vi var nära att åka in med honom för koll hos barnläkare, när det vände.

Till slut har vi även resignerat all utförsåkning med familjen H i Bydalen det här lovet. Tänkte oss i stället en kortare längdtur här hemma idag, men nu är det -22, igen!

1 kommentar:

  1. Tänkte mig också en skidtur idag.........MEN har jobbat............den 20/1 kommer en polishund o hälsar på några dagar, så då blir det skidåkning för hela slanten!!!!

    SvaraRadera