16 januari 2010

Lägernatt

Här i stugan sover alla efter en fin, men rätt tuff dag i backen.
Vinden viner runt knutarna och jag borde också krypa till kojs. Men hur skön sängen och täcket än är; det är svårt att sova någon annanstans än i sin egen säng. Åldern - igen! Så i stället har jag fixat det mesta på LOK-stödsansökan, plockat ihop allt så att det ska gå snabbt att städa i morgon och beundrat utsikten över "Östersund-by night".

E har skickat hur många sms som helst både till mig och F ikväll. Tror nog han saknar oss lite. LG har tydligen köpt en lastbil - till! När katten är borta, ungefär.

Skrev jag förresten att lägerdeltagarna är nå't alldeles speciellt? Humor, glädje och värme är definitivt ingen bristvara liksom den positiva grundinställningen till livet i stort. Det finns mycket jag kommer att bära med mig länge från de här dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar