11 maj 2010

Fixar lite

E blir hemma från skolan imorgon med. Jag har haft ett mycket givande samtal med en av hans lärare som kom med ett riktigt bra förslag. Gäller bara att få med E på de noterna också.

LG håller som bäst på att sammanställa nästa bussresa, bara till Stockholm den här gången, men pyssel ändå. F ska cykla klassikern i morgon och har förberett allt minutiöst.

Själv ser jag på TV (en märklig historia om en autistisk pojke och ett renskötande folks schaman) och funderar på att skicka in en ansökan på ett jobb som jag är långt ifrån kvalificerad för.

2 kommentarer:

  1. Tveka inte, sök jobbet. Man behöver utamningar i sitt liv. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Eller hur? Det värsta som kan hända är ju att jag får ett "Tack för visat intresse" tillbaka.

    Vilket jag garanterat kommer att få - saknar en sådär 100 poäng i studier och några års erfarenhet, bara. :)

    SvaraRadera