9 juli 2014

Premiärdag


Att man kan hinna med så många sommarpremiärer på en och samma dag?

Idag har vi: 
- rensat landet och blomrabatten 
- nackat vårt livs första höna själva. Jag höll och yngste sonen var till god hjälp med yxan (Huvva!!! Vi blundade båda två och gruvar för morgondagen då vi måste ge oss på vår vackre, men fjäderryckande tupp Tom)
- mitt-i-veckan-grillat och ätit middag utomhus
- badat!!! OK - doppat mig då...
- fått cykeln pumpad (bytte mot en dammsugning) och susat ner till sjön
- kvällspaddlat med kajaken

Vilken tur att jag är ledig en dag i veckan, när det är sådana dagar som idag. Nu har jag så mycket energi över att jag sätter mig med sambons ekonomipapper - mitt i natten!

1 kommentar:

  1. Härligt, själv har jag och barnen varit till konvaljeparken och badat, hur fint som helst. Kram Linda

    SvaraRadera