2 juli 2011

Rivstart

Nu är det semester! Känns lite ovant så här i juli, och dessutom i hela fem veckor. LYXIGT!!

Och den börjar med en rivstart - i afton dans på Långan med sambon. Tänk, det är nästan som att en gång ha lärt sig att cykla - första dansen är lite vinglig, men sedan går det bara bättre och bättre- Och attans vad kul det är, och ännu roligare när LG är med. Det var väl bara en sisådär 4-5 år sedan sist.

Nu ska jag lägga ikull mig och vila lite, innan jag ska försöka ta mig upp så tidigt som möjligt för att köra de nästan 50 milen till Borlänge och bästa Peace&Love brudarna.

Det gäller att gå ut hårt, för att sedan gasa!!!

5 kommentarer:

  1. Hoppas det blir en bra semester!!!!!

    SvaraRadera
  2. Kul att träffa dig i fredags. Hoppas att du har haft det skojsigt i Borlänge. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Ha nu en riktigt härlig semester för det ska jag försöka att ha..
    3 nätter till och sen är det 5 1/2 vecka ledigt..
    Så skönt.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Ha en bra semester, hoppas vi hinner ses lite nu när vi är ledig båda två. Många kramar gud dottra och A och Linda

    SvaraRadera
  5. Semester kan väl inte bli annat än bra, va?! :))

    SvaraRadera