11 februari 2009

De e' mycke' nu

Har haft en helt speedad vecka - so far - på jobbet. Har inte tid att jobba över, p g a allt som händer på kvällarna, så jag måste helt enkelt göra allt dubbelt så fort mellan alla högar av möten som hopat sig just nu. Jobbar på fredag också, ensam, utan möten och jag hoppas, hoppas att telefonen håller sig någorlunda lugn och att vi inte får alltför många strögäster som hittar in, så att jag hinner göra klart allt jag föresatt mig.

Annars har det varit styrelsemöte i AAK och jag har sökt lokstöd för första gången - enkelt när man väl gjort allt det tidskrävande grundjobbet. Sedan fick jag en hoper arbetsuppgifter till inför Åre Cupen den 21:a- hej vad det går! Föräldramöte i Erics klass igår och kunde ju inte låta bli att ta på mig att kolla upp möjligheterna för klassen att besöka Glösa, helst kostnadsfritt då... Det var visst jag som skulle beställa kås"kitet" också. Lyckades även boka in ett extra utvecklingssamtal med fröken - är lite bekymrad för lillemans lässvårigheter. Ikväll skulle vi på längdträning till Änge för att prova på (blev ju ingen Byakamp igår), men det var -20 igen, så jag drog till grannbyn för att solidarisera med Tupperwarepartyvärdinna nr två i ordning av tre. Var tvungen skynda mig hem därifrån för att förhöra Eric på 4:ans tabell, så jag missade tyvärr fikat - stor förlust och den egentliga huvudanledningen till att gå, anser ju jag förståss!

Har även hunnit med att svänga ihop ett program för en ev blivande Tallinresa den 1-4 maj och mailat ut till väl valda. Enda bekymret är att om resan blir av, så sammanfaller det med lill-K:s dop - och jag har ju blivit tillfrågad om att vara fadder/gudmor. Vad gör jag??? LG vill och behöver ha mig med på resan, medan dopet och fadderskapet är ju en ära och ynnest att få vara delaktig i. Det ska då alltid köra ihop sig... Men, vi har ju inte sett att resan blir av ännu heller...

1 kommentar:

  1. Oj, svårt val!!! Hoppas det ordnar upp sig.

    SvaraRadera