23 februari 2009

Trött

Blev jag efter lördagens tävling, riktigt trött... Ägnade söndagen åt att tvätta nummerlappar. Hade tänkt mig ut i längdspåret, men det finns ingen chans att någon ska hinna spåra i den takt som snön singlar ner, så det blev inget med det.

Jobbade hemma idag på förmiddagen, sedan träff först med Erics fröken och sedan med Felix angående deras olika grader av läs- och skrivsvårigheter. Tyckte resonemanget med begränsat korttidsminne liknade varandra, även om det är på olika nivåer. Det träningsmaterial vi fått med hem påminner faktiskt också lite om varann. Fröknarna var dock snabba att berömma hur duktiga och medgörliga de är till att jobba, så det var ju med en lättnadens suck jag konstaterade att de i alla fall inte beter sig som hemma...

Annars har jag hunnit med att bli förvånad över hur vissa företagare i servicebranschen funderar och beter sig när de får besök av nya potentiella kunder, blivit lite moloken över att grannarna sålt huset, så nu ska de verkligen flytta och så har jag bakat bullar så vi kan göra semlor i morgon på Fettisdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar