2 februari 2009

Ord och inga visor

Vid middagsbordet resonerade vi lite om, utifall, att vi ska åka på någon slags semester till sommaren. Själv är jag lite sugen på Gotland, LG vill åka till Kroatien igen ( fast han vet lika bra som jag att vi inte kommer att ha råd...), Eric kunde tänka sig var som helst där det finns en pool, medan Felix funderade:

- Jag vill åka någonstans med kusinerna, och det får gärna vara en pool också.

- Men, tror du jag orkar det då ? undrade LG.

-Annars får du väl stanna hemma då! avspisade honom Felix sylvasst.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    dalsland är fint men jag har ingen pool, mamma bor fint hon med men ingen pool,och hon skulle bli glad om ni hälsade på. ja ni har många alternativ. kram Therese

    SvaraRadera
  2. Det där med pool har liksom blivit en fix idé efter Kroatien, tror jag. De har aldrig pratat om det förr.

    Tack för tipsen - jag fick ett snarlikt från Schweiz också, så nu har vi verkligen fler alternativ att fundera över!

    SvaraRadera