12 oktober 2011

Åter till det normala

Det är tydligt att "inredningsbloggande" drar kommentarer. Tack för det allihopa! Men tyvärr lär det inte bli så mycket mer av den varan i den här bloggen. Ni som känner mig i verkliga livet vet hur långt från pysslig hemmafixare jag verkligen är. Det ligger ju mer för sonen, som sagt. Men, vem vet - ett, tu, tre hittar jag nå't skrot som gör sig bättre på någon annan del av tomten igen, eller så får jag berätta om sonens projekt.

Det har varit tyst här några dagar. Förklaringen stavas - letande efter diff i bokslut med sömnbrist till följd. Men nu så är det KLART! Och stämmer. Igår var jag så trött att jag slocknade i soffan före tio. Det var nog bra, för idag gick jobbet som hejsan, jag uträttade några klubbärenden som legat som surdegar ett längre tag, läste lite läxor med yngste sonen och ikväll blev det gympa igen. En dusch och lite läsa på det, så är dagen fullkomlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar