3 mars 2012

Idag


Det heter ju att en bild säger mer än tusen ord, och i det här fallet tycker jag att bilden ovan på pricken beskriver vår dag. Jag måste ha lagt ett antal år till min livslängd så som jag skrattat i egenskap av "lagledare" för Almåsas två tävlingsdeltagare i Högis idag.

Igår var jag på ett superintressant och bitvis riktigt roligt seminarium angående Viltåskådningsturism. Det väckte en och annan idé till liv, kan vi sammanfatta.

Nu bakas kladdkaka för att fira 49-åringen, för jag och barnen är inte hemma på hans födelsedag. Vi packar för några dagars Sportlov i Funäsdalen denna gång. Ska bli riktigt kul med nya erfarenheter och fantastiskt skönt att få byta miljö. Mae råkes!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk bild! jag blev glad...

    SvaraRadera
  2. Eller hur - den tjejen är en riktig glädjekälla!

    SvaraRadera