11 mars 2012

Sportfånigheter

Kan man annat än älska Björn Ferry???

Och gissa om jag är stolt att vara Ångemanlänning - som Lindström & Ekholm. Men åååhh så jag kommer att sakna Helena, även om jag förstår henne. Och så duktiga som alla tjejerna var i slalomen igår och André Myhrer m fl idag. Vilken sporthelg! Ändå ar jag inte kollat friidrotten och höll nästan på att glömma längdåkarna - säger bara Södergrens 5 mil.....

Fatta hur fantastiska dessa idrottare är. Full av beundran är jag.
Särskilt efter ett eget, supersegt varv med blöt nysnö i skidspåret.

Myran  - du hann ju t o m kommentera detta inlägg innan jag hunnit publicera det :)

2 kommentarer:

  1. Jag har fått ALLT uppdaterat i dag av en kollega hihi...Jag har förstått att det har gått bra!;)

    Hoppas du får en fin vecka!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Schysst med en egen kommentator :) !

    SvaraRadera