20 februari 2016

Ibland undrar jag ju....

Jag har varit på "kurs". Vi skulle presentera oss själva och bland annat berätta vilka våra drivkrafter är. Jag fick fundera en del. Vad jag "gör" var ju liksom inget problem... Men varför? Jag kom fram till dessa tre anledningar till varför jag är som jag är och gör som jag gör:

- Fart
- Fantasi
- Folk

Grämer mig en aning att det inte finns i princip inte något som helst utrymme för att dokumentara fantasin just nu. Den där boken.... Deadline i juli...... Hmmm....

I natt har någon ringt mig på min mobil (som jag för övrigt aldrig har i närheten av sovrummet på natten). Det var ett nummer som hör hemma i Memphis, Tennessee. Jag vet ju att Elvis verkligen är död. Men. Min fantasi, var det ja..........

Bjuder därför på min absoluta Elvisfavorit!

2 kommentarer:

  1. Mina drivkrafter det är en svår och spännande fråga som jag ska fundera på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja - inte helt lätt. Men nyttigt att tänka kring.

      Radera