26 november 2014

Efterlyser en normalvecka, tack!


Och knappt hann jag landa förrän det var dags för övernattningsmöte med jobbet. I fjällmiljö, så det kändes ändå OK, även om jag börjar tycka att jag till och med saknar hemmet nu.

Så därför åkte jag aldrig ner till kontoret. Sitter hemma vid köksbordet och svarar på mail och nu, strax, innan solen går ner ska jag ta med hunden ut på en långpromenad. Det var länge sedan han fick sig en sådan. Sedan är det en sådan där kväll ikväll, när jag skulle ha behövt ha lite kloningskunskaper - teater i Kälom , musikcafé med John Lindbergs trio i Kaxås och själv är jag uppbokad på Idrottsalliansmöte i Krokom. Känns tyvärr inte som att jag vann högsta vinsten ikväll....

3 kommentarer:

  1. Ibland blir det för mycket. Hoppas det lugnar ner sig snart.

    SvaraRadera
  2. Här hos mig är det lugnt i alla fall ;)). Enda problemet har varit att vi inte haft tillgång till datavärlden i flera veckor - både på gott och ont.
    Må väl och kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Men snälla du. Nu måste du varva ner lite och ta det lugnt.

    Kram Maidi

    SvaraRadera