7 maj 2009

Kvar på kvällens "att göra" lista

Så'nt jag helst ska ha fixat innan jag går och lägger mig:

  • Stuva barn i säng
  • Hämta tvätt
  • Lägga i ny tvätt
  • Skriva bokningbekräftelser , namnlista mm till Tallinresan. Någon fler som vill hänga med? Boka nu, så behöver jag bar ändra en gång med Resekonsulterna, vet ja!
  • Lägga in ännu fler räkningar
  • Skriva fakturor när LG kommer hem från Fiskodlingen
  • Diska klart
  • Dammsuga kök och hall (gången där det går att gå har smalnat av för mycket nu!)
  • Gå igenom texterna till nya broschyren (jobb)
  • Fila på Vindkraftsbrevet och inbjudan till medlemsmöte för diskussioner (jobb)
  • Borsta tänderna

Kan någon annan fixa två timmar till på detta dygn? För klockan är snart åtta och jag fattar inte hur jag ska hinna och är dessutom redan rätt trött.......

1 kommentar:

  1. Jag behöver också fler timmar på dygnet. Kan vi inte få ha vintertid jämt? Jag ska gå upp och måla ett sista varv i badrumstaket sen får det fan vara bra. Mattläggarn kommer i morgon så vi får väl se då hur mycke ovett jag får för taskig spackling/slipning. Har sagt att jag kan men aldrig påstått att jag är bra på det :)

    SvaraRadera