2 juni 2010

Jobbkul

Kvällsmöte igår med Fvof i Föllinge. Känns bara bra inför projektansökan. Den finurlige sambon kom se'n på att det gick att riva dubben ur vinterdäcken och bytte. Så kunde jag tack-och-lov köra min bil idag. Hade snikat med mig och en av medlemsföretagen på en träff som Södra Årefjällen och Ekoturistföreningen hade i Vålådalen.

Jisses vad mycket jag fortfarande har kvar att lära!!!
Dessutom trevliga människor, god mat - ett suveränt möte med nya insikter och idéer. Idag vill jag inte byta jobb.

Hastade in en sväng på Lundhags och stålsatte mig mot den jättefina jackan för "endast" 800 kr. Har liksom kört sönder för många dyra fälgar på sistone....

Väl hemma har vi fortsatt i racertempo. Nu är "fröperan" intagna, landet sått, jordgubbsrenset bortforslat, killarnas läxor gjorda, tvätten hängd och jag slänger mig i duschen för ännu en fullspäckad jobbardag i morgon.

Och bara en dag kvar till "tjejträff" i Dalarna.

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Hmm, jag vet inte svaret på din fråga eftersom min geografi är helt kass och jag inte kan räkna ut nånting...
    Fjällsjöbanan que´?
    Jag vet att de klev på tåget/rälsbussen i Hoting, om det nu hjälper dig något
    :)

    SvaraRadera