13 juni 2010

På jobbtur till Nabon


Utsikt från mitt förnster på hotellet i Trondheim vid midnatt häromkvällen. Ljusa sommarnätter här i norr är oslagbart.Satt på Solsidan i fredags med kollegor och drack ett glas vin - så himla mysigt, rena utlandskänslan, faktiskt.

Marknadsföringen på gågatan gick väl sådär. Vid deltagande ett annat år måste vi tänka nytt och annorlunda. Ha ett bra, gemensamt erbjudande, koncept, tävling - ja nå't som fångar. Jag är inte riktigt nöjd med min insats, men de som varit med förut sa att det var svårare i år. Konkurrensen har hårdnat. Trondheimsborna har större valmöjlighter då det gäller att planera sin semester nu än förut. Tja, det är inte lätt att veta hur man bäst bär sig åt....

Men jag fick träffa glada, goa T över en lunch(du milde vilka restaurangpriser det är i vårt kära grannland!)och åkte bil hem med kollegorna från Ragunda. Det var värdefullt på många andra vis.

Och hade jag bara lite mera råd (om trasiga fälgar, försäkringar och andra skulder redan vore betalda) skulle jag gärna åka en sväng med sambon till denna fantastiskt fina stad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar