12 mars 2011

En bra dag till


Det blev ju en toppendag med massor av solsken! Och Gulaschsoppan till lunch var så populär att den inte ens hann komma med på bild.

Kvällen har ägnats åt Melodifestivalen och en överengagerad tonåring. Till hans stora lycka "vann rätt låt". Själv var jag som vanligt mest förtjust i mellanakterna. "Häxan Surtant" och Ola Salo - vad mer kan man begära?

Hoppas på moln i morgon, för här behöver verkligen röjas....Men, en liten längdtur bör vi väl i alla fall hinna med?

4 kommentarer:

  1. När Nathalie (6-åriga barnbarnet) är här hos oss vill hon alltid krypa upp i soffan med gubben och titta på Häxan Surtant på datorn så det är Gubbens favorit också.
    Inte vann rätt låt inte..
    Jag gillade Oh my god och Playtones men man får ju aldrig som man vill.
    Va mysigt med Gulasch-soppa ute, så gott..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Diskussionen om rätt låt ger jag mig inte in i :). Men bildar gärna "Häxan Surtant Fan Club"! Som barnen för övrigt tycker att jag påminner alldeles för mycket om. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag går med i häxan surtant fanclub anyday!

    (och Olsa Salo...)

    SvaraRadera
  4. :) Du är så välkommen så, Fjällmor!

    SvaraRadera