25 februari 2009

Faktiskt inte avis

Även om jag väldigt gärna skulle vilja gifta mig, så skulle jag ändå inte vilja ha det som allas vår Kronprinsessa och hennes Daniel. Nej, där gick gränsen!

Lilla L fick inte döpas när föräldrarna önskade, kyrkan hade inte möjlighet då. Så nu krockar dopet inte med några eventuella Tallinresor. Skönt! Fast på resefronten ser det rätt visset ut - ingen har liksom återkommit och jublat efter att vi skickat ut reseförslagen med pris och allt. Blir nog inget av alltihopa...

Var till sta'n med grabbsen på klippning hos LGs frisör idag - han var då hemskt försiktig med saxen, tycker jag, så nu måste det bara funka hos Mia till sommaren! Själv ska jag få gå till henne i morgon - lycka!!

Ligger som vanligt efter på jobbet, särskilt som det blivit kortdagar alla dagar den här veckan, utan att det var tänkt så. Nästa vecka har jag semester, förutom på fredag, så veckan därpå, när LG har mindre busskörning, har jag redan bokat in att få stanna någon extra kväll i Krokom och jobba undan lite. Har svårt för att fixa sådant på kvällstid här hemma. Ser ändå fram emot 4 skidfyllda dagar i Åre. Hoppas att det snöar lite till, så backarna håller sig mjuka och fina!

1 kommentar:

  1. Välkommen till Åre nästa vecka! Det är trångt i backarna och det är lång kö till liftarna men det är det värt, nästan! Det är det tokmycke snö nu =)

    Kom ner å hälsa på! Vilken dag kommer ni? Själv är jag ledig på onsdag och torsdag och då kommer mamma, pappa och mina två systrar med familjer och vi ska bo över på hotellet och må gott! Ska bli kul!

    Hinner inte läsa bloggar nu för tiden, jag hinner knappt med min egen, vilket är lite synd, men det är förstås roligare att jobba och åka skidor! Ha de bra, vi hörs och ses. Kram

    SvaraRadera