21 mars 2010

Vårtur


Det finns vinter kvar. Blir det inte alltför varmt, blött och slaskigt ska nog både skoter- och skidföret klara av att hålla ut åtminstone till veckan efter påsk.

Här har varit en lugn helg. För mig och grabbarna vill säga. LG har haft fullt med folk i verkstan, lejt ut busskörning och fixat med väglyset med elektrikerns hjälp. Den yngre sonen har lekt med kompis i dagarna två, den äldre har sovit länge, varit pappan till hjälp och vägrat åka skidor med mamman.

Själv har jag tvättat lite, lagat lite mat, fortsatt med mösstillverkningen och passat på att ta mig några härliga skidturer. Speciellt den idag var fin - kallgrader, sol, kalasföre och alldeles, alldeles solokvist i 2,5 tim. Hann med lite fotografering också, verkar som om någon haft oväntat besök.

1 kommentar:

  1. Hej min vän!
    Du har en award att hämta på min blogg. Kraaam Katarina :O)

    SvaraRadera