14 mars 2010

Veckoresumé



Blöta men härliga dagar i Åre fyllda med skidåkning (nya skidor!), mysiga middagar, högläsning, mycket sömn och bad med pappan. Se'n har jag hunnit med en sväng till ett snöigare Stockholm än jag nånsin sett. Gick på riktigt bra fiskekonferens och Vildmarsmässa, där jag träffade gamla, goa kollegan. Åkte till K och åt hämtmat (storstadslyx) och pratade, pratade, pratade. Promenerade till tåget på isiga stadsgator och shoppade lite födelsedagspresenter till tvillingarna.

Fick resesällskap av en jobb-bekant och pratade ännu lite mera innan jag läste ut Kerstin Ekmans senaste. Väl hemma möttes jag av en tinad bärfrys, en svärmor som trillat på isen (men allt gick bra) och två melodifestivalsfrustrerade söner, vilka till slut ändå kunde glädjas åt favoritens tredjeplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar