19 december 2010

Det blir jul i år med


Folk pysslar och fixar inför julen. Och här sitter jag och bloggar och redigerar några bilder tills jag blir nöjd med dem, i stället för att ta itu med allt ogjort och göra något vettigt.

Slutet på veckan innebar mycket jobb. Kul jobb! Hade aldrig trott det skulle vara så kul att ge feedback på PM skrivningar. Jag är nog på rätt ställe ändå, kan bli bra det här, med tiden.

Igår var jag in till sta'n och handlade några julklappar och hälsade på svägerskan på sjukhuset. Men först sov jag. Läänge. Det gjorde vi idag också, hela familjen. Förundras över att tröttheten aldrig tar slut, liksom. Sedan har vi hunnit med fjösjobb och den årliga tomteturen. Lika mysigt som vanligt - lite som det var förr.

Och i hönshuset glädjs vi åt en Grönläggare - mitt i julstöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar