26 januari 2011

Jämt-PR


Oj! Så många kommentarer. Tack! Så kul att ni lämnar ett avtryck, för visst tål vissa saker att tänkas på mer än andra?

Annars så hinner jag varken blogga eller så mycket annat när jag är fullt upptagen av mitt 21-dagars projekt. Men i söndags var vi upp till buan och skottade av taken i alla fall. Det var inte så mycket snö på husen, men desto mer på marken - vips stod vi där med snö långt upp över låren. (Efter det har det regnat och töat och frusit ihop igen, så det var i grevens tid att vi kom iväg.)

Som bisyssla till projektet måste jag bara kolla in "Halv åtta hos mig" på TV4 Play den här veckan. Sara har jag en gång varit arbetsledare för och Olle har vi stuffat och jublat till på mer än en sammankomst med habben. Så lite bekanta känns mig deltagarna i avsnitten och hemkär som jag är, tycker jag mycket om den jämtländska "touchen". Nu har jag ju inte sett så många delar av programmet förut, men visst verkar dessa Jämtlänningar genuint trevliga och extra vänligt inställda till varandra? Eller så är jag bara partisk ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar