17 januari 2011

Månen skiner på oss



Skjutsade svärmor till hälsocentralen idag. Det gick bra. För att kunna göra det jobbade jag hemifrån. Det gick sådär. LG var hemma och vi hade en massa att prata om eftersom han varit borta i helgen. Och så drack vi kaffe och fikade och drack kaffe igen. Får ta igen det nu innan sängen definitivt kallar.

Gympan började ikväll igen - tokslut blev jag. Hann ändå precis hem för att vara med på en riktig nostalgitripp när "the one and only" Ingemar Stenmark fick sitt hederspris på Idrottsgalan. Finaste priset gick väl ändå till Mats Öhman, där snackar vi livskvalitet! Och se'n måste jag väl erkänna att jag är lite besviken över att mina telefonsamtal inte räckte till att ge herrstafettlaget i skidor Jerringpriset. Mest för Anders Södergrens skull, faktiskt.

Och ute är det månsken. Från utsidan ser vårt hus hur mysigt ut som helst. När man inte ser all disk, damm och den totala kaos som råder på insidan....

4 kommentarer:

  1. I like the view of this house and the design of the hose is great.


    Alaska Fishing Trips

    SvaraRadera
  2. Jag ringde också som en tok för Anders Södergrens skull :/ Å tårarna rann nästan när Ingemar fick pris :)Sen måste man bara älska Wikegård :)

    SvaraRadera
  3. Han säger inte för mycket i onödan Ingemar, men det han säger är så, jaaa.... Jag blev också glad när han fick pris. Ni ser ut att bo i ett fint hus. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  4. Alaska: -Thanks!

    Monica: - Missade Wikegård, men annars gillar jag Idrottsgalan - inte minst för att den är rätt så fotbollsbefriad ;)

    Katarina: Stenis är ju bara - speciell! Jo, vi tycker mycket om vårt hus. :)

    SvaraRadera