13 april 2009

Två dagar ledigt kvar....

Varannan dag njuter vi av vårvintern, dessa sagolika dagar med både snö och sol. Varannan dag, när det är grått och trist ligger vi i soffan och kollar film i kubik. Vi njuter av påsklovet i fulla drag och jag har två dagar ledigt till!

Idag var familjen H här på besök. I morgon vill Eric träffa sin bästis, men jag har lyckats övertala honom om att åka till buan i alla fall. Verkar inte bli något Ansätten i år, hmmm.... På onsdag åker vi till Bydalen för säsongens sista slalomåk. Yeah!




Bara fjällen hade kunnat vara bättre.....

1 kommentar:

  1. Vänta bara tills jag får ork att sätta mig och skriva in i bloggen vad som har hänt här i helgen. Kan lova att jag behöver en massa ork innan det projektet dras iland. Härliga dagar ni ser ut att ha. Blir ganska så avis. Nä du får vara nyfiken ett tag till för här har det gått hett till vill jag lova...Rapport kommer så småningom när vi vet mera...Krama alla från oss i Helgum. För övrigt så mår alla bra för tillfället och det får väl ses som ett stort plus.

    SvaraRadera