1 april 2009

Panik i kubik

Måste nog stanna någon kväll och få jobba över i lugn och ro utan störande moment om jag ska få klart allt som ligger i sina fina högar och bara väntar på att bli gjort. Hade lite flyt idag, så jag fick undan en del och hade ett riktigt bra möte som bådar gott inför framtiden. I morgon blir det referensgrupp med JHT, men framförallt: Ord & bildkurs, vilket känns precis mitt i prick nu när ommöblering av hemsida och broschyr står för dörren.

Samtidigt har LG kört buss, missade av den anledningen en utbildning i IdrottOnline och Lokstödsansökan via Internet ikväll. Bara jag lyckas tråckla in mig som behörig för Alpina igen, så ska det nog ordna sig i alla fall.

Se'n snackas det mycket om att ta hem Lillsjöstugan nu igen, innan isen smälter på sjöarna. Pratade med en av pappas arbetskollegor, så att vi tillstånd att köra över SCAs mark. Lutar lite åt att det kankse blir ytterligare en Ångermanlandsresa redan till helgen, i stället för fjällturen jag först hade önskat mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar