7 juni 2009

Hämta andan

Jorå - det kommer en bild & textrapport från Tallinn - alldeles snart, när jag får ihop det. Har fått OK av AM att lägga ut resans tokigaste ögonblick, så - håll ut!

I fredags var cafépersonalen sjuk, så jag passade både byrå och café - själv. Hur kul som helst, tiden flög iväg. Men jag var rätt trött när jag styrde kosan hemöver vid 18.00 tiden. Hann förståss inte med allt pappersgöra jag föresatt mig, så jag har fnulat lite med det i helgen också.

Har för övrig haft en mycket lugn och tillbakalutad sådan. Felix sov till 13.30 på lördagen, så av invigningen av allaktivitetshallen i Föling blev intet. Kände lite press "att jag borde ha varit där", men insåg att jag behövs mera på byrån - hela sommaren. Åkte istället till L och fikade. Sedan tog vi med henne,lilla K och barnvagnen till skogen och klämde 8 kontroller på Naturpasset. Underbart med lite oreinteringskänsla igen. Eric var över förväntan duktig, men tyckte bara att det var "sådär" kul. Felix vill gå igen, men kartan tittade han inte ens på.

Idag har jag frusit, tvättat, sorterat käppar i Almåsa, röstat till EU, lagat god söndagsmiddag och ska för en gångs skull gå och lägga mig före midnatt.

1 kommentar:

  1. Det går bra att fota under själva vigselakten. Skall kolla om någon av släkten kan handha våran videokamera och filma spektaklet också :) Har lite ideér om festen sedan så jag får väl ringa dig närmare den 22/8 och brainstorma lite :) Hälsa familjen

    SvaraRadera