26 juni 2009

Premiärer



Tänk, förra veckan var det så kallt att inte ens myggorna ville vara med och nu har vi badat två kvällar i rad. Det är riktigt, riktigt skönt dessutom! Passar på nu , för man vet ju hur den jämtländska sommaren kan vara - plötsligt tar den liksom bara slut...

Passade på att åka hoj till jobbet idag också. Var lite vingligt från början ( som vanligt!) Men hem kändes det redan bättre. Märkte dock att jag nog måste träna lite ryggmuskler, för jag blev trött mycket fortare än ifjol. Eller så var det bara första-turen-spänningar. (OK - erkänner - det sista är önsketänkande! För såväl kondition som muskelatur är för närvarande i ett alldeles fruktansvärt dåååligt skick. Kan ändå inte riktigt mobilisera tilllräckligt med motivation för att börja träna seriöst. Suck!)

I morgon börjar vi med helgöppet på jobbet för säsongen. Fattar inte riktigt hur jag burit mig åt i år, men jag har lyckats pricka in schemat så att jag ska jobba åtminstone en dag varje helg i stort sett fram till semestern. Dessutom hade jag tänkt hinna med åtminstone en Blomstervandring innan jag ska gå "min egen". Tur att killarna är så stora att de klarar sig mest själva nuförtiden, för LG är ju inte helt att lita på när man planerar i förväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar