9 december 2011

Fotofritt, snart bloggfritt

Nämen. Här är det fortfarande fotolöst. Är ju för sjutton becksvart när vi åker hemifrån och lika mörkt när vi kommer hem. Inget fotoljus direkt. Annars då? Jo tack, bilen gick igenom besiktningen, har handlat inför helgen och nu ska vi packa och leta fram takboxen, när snöovädret verkar ha bedarrat. Hoppar dansen i grannbyn (t o m jag kan inse mina begränsningar tydligen) och laddar för en fin skidhelg, hoppas vi!

(Första åket i Ramundberget är fortfarande oåkt, men just nu flyttar jag mina gissningar till den 14:e. Törs ju inte tro på den 12:e. Detta är nervkittlande, ska ni veta!)

3 kommentarer:

  1. Bloggfritt???
    Har jag missat nåt?
    Hoppas du menar över helgen bara.

    SvaraRadera
  2. Det är ju för roligt. Man kan tydligen tävla i allt nu för tiden. Här nere i Halland är ingen idé att ens fundera på sån tävling. Då måste man få till rätt årtal också.
    Kram och Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Helgbloggfitt var det ja!

    Myran - jag fnittrade bra nog när jag läste din kommentar. Det hade varit tävling med stor sport det!

    SvaraRadera