5 mars 2012

Om någon undrar...

 
 
 

...så har vi det oförskämt bra i vår hyrda, stora, sprillans nya lägenhet med egen altan ungefär 5 meter från liften. Backarna är fina, men här pågår Junior-SM så vissa nedfarter är avstängda. Då tog vi oss en topptur i stället. Liftköer existerar för övrigt  i n t e, folk är vänliga och solen skiner. Ja, tänkte bara få skriva ner det, om jag någon gång skulle glömma.

Sambon, han är hemma och jobbar han. Men när jag tycker att livet kanske kan vara liite väl orättvist ibland, tröstar jag mig med att han ju ändå inte gillar skidåkning så värst.....

5 kommentarer:

  1. Härligt att se att ni har samma fina väder som hemma. Vi va till edsåsdalen och åkte skidor i dag med kusin vitamin, kul å vilket väder. Å så otrännad man e, det blev tungt att åka med K och ha fjällpulka med A bakom men det gick sen fortsatte tränningspasset med att gå uppför en halv slalombacke med A i pulkan, skönt men jobbigt. Ha de gott!
    Linda

    SvaraRadera
  2. Ser ju inte helt fel ut.
    Här sken ingen sol idag men å andra sidan jobbade jag så det spelar ingen roll alls.=)
    men nu blev jag ju lite avundsjuk...

    SvaraRadera
  3. Det ser alldeles gudagott ut :O) Förstår att ni njuter. Det är ni värda. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  4. Ojoj, vad ni ser ut att ha det bra. Solen skiner och allt är så vitt och fint.. Underbart..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Önskar er allt gott med - för själva njuter vi i fulla drag!

    SvaraRadera