11 februari 2013

Dagens goda skratt

Jag har aldrig tidigare varit på Pilgrimshotellet i Gäddede och trots att jag frågade var det ju inte helt solklart (för mig i alla fall) exakt hur jag skulle parkera. Men mina möteskompisar har lärt mig läxan - nästa gång vet jag! Eller så är det helt enkelt en av de mest kreativa entreprenörer jag känner som kommit på ett nytt sätt att få gästerna att stanna lite längre.....

Det blir lång tid och många mil i bilen för dessa trevliga och givande träffar. Resultatet av de timmarna blev idag en svensk och en norsk älg och lite "nödproviantering" på Lierne Bakeri. Efter att dessutom ha provsmakat, så bara måste jag gå på gympan ikväll.

3 kommentarer:

  1. Hihi ! den var snygg!! =)

    SvaraRadera
  2. Inte lätt att ta sig ur den där sitsen!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja den parkeringen var verkligen super...

    Kram Maidi

    SvaraRadera