20 mars 2014

Dagen D

Snön singlar fortfarande ner och i Kittelfjäll snöar det enligt uppgift ännu mera. Jag myyyser!

Svärfar var lite bättre igår, så det är med hyfsat gott samvete jag lämnar sambon med allt vad här kan ske. 

Jobbförberedelserna inför Sportfiskemässan, som några väl valda från destinationen åker på, blev jag inte 100% klar med, så jobbdatorn får också åka med till fjälls. Fråga mig inte när jag ska hinna göra klart "det där sista" för programmet är lika fullspäckat, som om jag gjort det själv.

Over and out för morgonens lägesrapport!

4 kommentarer:

  1. Oj har du redan farit. Hoppas det gick bra att ta sig över Brännåkersfjället.
    Ha en trevlig "utflykt". Nu ser du nästan hem till mig. Två mil tvärs över fjället bakom Marsfjället sitter jag. Tat lugnt nu i offpist ivern och ha det så kul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läser man sedan lite nogrannare så ser man ju att du inte åkt än =).....

      Radera
    2. Men nu sitter jag och äter middag och tittar bort åt ditt håll!! Vi valde omvägen runt Vilhelmina - kändes nog så spännande i det här vädret :)

      Radera
  2. Ha det så bra på din utflykt.. Onsdag-Torsdag besökte jag ett vintrigt Östersund..

    Kram Maidi

    SvaraRadera