23 oktober 2009

Kaputt

Är trött och lite grinig. Ungefär som en björn som inte hittat rätta idet ännu och för länge sedan borde gått och lagt sig.

I och för sig börjar höstlovet idag. Men, det är bara att bita ihop. Eftersom vi har bokat in oss på en "lära-sig-skidskytte-träningsdag" med Tullus och det börjar kl 08.30 på skidstadion i Östersund, blir det revelj i ordinarie skoltid för mig och grabbarna i morgon. LG följer förståss inte med. (Någon som blev förvånad? Nehej, trodde väl inte det heller...)

Datorn råkade glida i golvet idag, så nu misstänker jag att trådlösa nätverkskortet gått åt skogen. I vart fall funkar det inte att koppla upp sig den vägen nu. Eländes!

Alltså avdatoriserar jag mitt liv för idag, förbereder matsäck, letar fram träningskläder till mina "Ferry-wannabees" (åtminstone kommentarerna borde Felix kunna bli en bra arvtagare av) och dråsar i säng med nya biblioteksboken.

1 kommentar:

  1. Hoppas att grabbarna och du hade det bra igår. Jag och Molly ska åka hem till Mamma idag och ta reda på lite älgkött vi fick tag på igår. Min kvarn är så dålig att det lönar sig att åka 6 mil för att få hålla på med riktiga grejer :)

    SvaraRadera