17 oktober 2009

Räddaren i nöden


Synden straffar sig själv heter det....

Satt uppe och "pysslade" till klockan var 03.00 i natt. Vaknade idag när halva dagen gått med en sprängande huvudvärk. Händer väl ungefär en gång per år.

Nu har Felix och LG åkt i väg med lastbilen. Eric är ute med en kompis som kommit hit. Själv har jag bäljt i mig en kopp "Java" med tillhörande chokladbit - och nu känns det riktigt bra.

Bara att ta itu med dammsugning, tvätt, disk och sedan ska jag nog unna mig en skogspromenad i det fina vädret också.

2 kommentarer:

  1. Det där pysslet blir jag nyfiken på. Vad är det du pysslar med så sent om nätterna? har du börjat med julklappar redan? :O)
    Kraaam Katarina.

    SvaraRadera
  2. Nästan. Ska bli presenter, så därför är det lite hemligt ännu. Men man behöver inte göra det på nätterna, blir bara så för att då är det lugnt här i huset :)

    Lovar tala om vad det blev se'n!

    SvaraRadera