14 februari 2011

Omtag


Vintern tar omtag. Riktigt kallt i morse igen. 19 minusgrader på väg till jobbet. Och E fick komma hem idag, så LG har varit där hela dagen. Ikväll steg febern igen. Oron och modlösheten når nya dimensioner.

Alla hjärtans dag firade vi modell "light" i år. Jag hade köpt en rosa Princesstubbe dekorerad med hjärtan. Det fick räcka. Se'n åkte jag på gympa och grabbarna läste läxor. Jo, faktiskt! E hade gjort en del innan jag kom hem och sedan hjälpte han F. Som han växte och dessutom berömde F för att han i sin tur klarat det mesta själv. Kanske, kanske att vi får in nya rutiner med en större andel eget ansvar efter sex månaders övande.

2 kommentarer:

  1. Jadu en 50 mm eller 100 mm? Det är frågan, jag har ett 50 mm som jag är kanonnöjd med, men visst har jag börjat snegla på andra linser också..men som porträttfotograf är ju 50 mm jättebra!

    Lycka till!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Tänkte väl det... TACK!!!

    SvaraRadera