26 februari 2011

Paus


Jo, jag ska fortsätta skriva i min dagboksblogg. Men just nu finns inte inspirationen eller energin.

Men vi mår, efter omständigheterna, bra och livet går vidare.

Vårsol och medföljande aktiviteter ska nog hjälpa oss på traven att återfå energin, samtidigt som jag sörjer att E inte får vara med. Hon som särskilt hälsade vårsolens återkomst. Men hon har inte ont längre. Hon behöver inte längre bli frustrerad över allt hon ville, men inte kunde göra. Det är en tröst, om än klen. Pojkarna lever i nuet och hanterar allt förvånansvärt väl. Svärmor håller vi ett extra öga på.

3 kommentarer:

  1. Paus är bra

    Viktigt

    Ta hand om dig och de dina...

    Storkramen kära bloggvän!

    SvaraRadera
  2. Bra att ni kommer ut och får lite härlig energi från en försmak av riktigt vårväder. bra att killarna tar det bra, funderade just på hur det är med dom. Ni finns i mina tankar hela tiden, ta hand om er så hörs vi när du känner för det.
    MÅNGA KRAMAR Linda och lill Kajsen.

    SvaraRadera
  3. Tack för alla värmande ord och tankar!

    Linda- jag hör av mig, alldeles snart, när det lugnat sig lite...

    SvaraRadera