21 april 2012

Irriterad

Jag vet inte hur det gått till och jag vet inte hur jag får bort det, med mindre än att läsa och gå igenom vartenda inlägg och rensa och byta ut de ord som blivit länkade. För precis det har hänt - ord har blivit länkade till något som heter "text enhance" som gör reklam för precis allt mellan himmel och jord.

Och jag som valde blogger/blogspot enbart för att kunna slippa reklam. Dags att byta bloggverktyg, kanske? Men kan jag få med mig alla bloginlägg då till en ny? Och vad ska man välja?

Får fundera lite till och finna en lösning om  "hackeriet" fortsätter.

3 kommentarer:

  1. Wordpress har importverktyg har jag för mig...

    /Fjällmor

    SvaraRadera
  2. Trist! Hur har du märkt det? Har de kontaktat dig? Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Har samma frågor som ovanstående.
    Kram

    SvaraRadera