23 april 2012

Ni som tycker att våren är långt borta...

....kan ju alltid trösta er med att ni inte bor i Röyrvik. Där ligger fotbollsplanen idag, den 23 april under ett snötäcke på 1,70 m. Den upplyftande informationen fick jag på ett jobbmöte i Norge idag. Det betyder att det finns alla möjligheter att göra en skidtur till fjälls någonstans inte alltför långt hemifrån i maj. Bra! Eller hur L???

Hann också vara med på säsongens sista gympa ikväll, som duktiga grannen hållit i. Har ju missat alltför många gånger, vilket även känns på den i det närmaste obefintliga konditionen.  Men nu har vi en plan, hur vi ska få upp flåset på tanten igen. En alldeles egen klassiker ska genomföras. Joråsåatt....

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga vårvinter bilder du visar här nere!!!
    Jag bara ÄLSKAR den årstiden!!!!

    Jag skulle också behöva ordna en egen klassiker för jag har gått upp mååånga kilon och flåset hörs på långt håll när jag är ute och promenixar:-(

    Lycka till med det du ska göra!!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att jag bor längre ner. Men jag behöver minst 30 grader för att må bra :)

    SvaraRadera
  3. Mina dagar: -Kan bara hålla med, vårvintern, vår femte årstid är bäst!! Kan ju förmedla min lilla klassikerplan, så kan du hänga på vetja ;))

    Livets vägar:- 30 grader??? Huvva, då måste jag ha semester och nära till svalt badvatten för att överhuvudtaget överleva :))

    SvaraRadera