3 april 2012

Sol, snö och massor utav borden


Nehe, hann inte fotografera i backen ikväll heller. Men det var kvällssol, kanonföre och endast fyra vuxna som hjälpte till att ta ner näten i backen. Inga ytterligare kommentarer om det. Några fina åk unnade vi oss i alla fall.

På jobbet har det stackat ihop sig till en hel hög just nu. Försöker dock beta av den, så gott jag kan, så att jag får vara ledig lite mera kring påsken. Värre är dock att jag återigen inte hunnit med uppgifterna till kursen i den omfattning jag borde, heller, och det är alldeles för få dagar kvar till inlämning. Självförvållat, kanske det heter?

Men vad gör det när lilla sötaste guddottern med mor och bror kom in på jobbet idag med en superfin tulpankruka. Till mig. Synd bara att det var så varmt på kontoret att den slog ut i rekordfart - men vacker är den ändå!

4 kommentarer: