22 april 2012

Läge för en liten dementi

Så här: Jag lånade sonens dator och hamnade till slut på min egen blogg. Det visade sig att virusskyddet gått ut på den datorn, men det vet jag i dagsläget inte om det bidrog till det hela.  Där hade i alla fall Google lagt till en add-on, som gjorde att ord lite sporadiskt valdes ut i min text och länkades till diverse annonser.

Som tur var, kunde vi lätt plocka bort den funktionen. Det var alltså hans dator som spökade - inte Blogger.

Men ändå, så mycket lurt som kan hända ,utan att man vet något om det. Lite läskigt, tycker jag nog. Dessutom är jag lite småförtjust i de funktioner Wordpress verkar kunna erbjuda, som åtminstone inte jag får till på Blogger, så.... Ja, vi får se. Det beslutet lär jag ta någon dag då jag har särskilt lite att göra. Ehum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar