14 april 2011

Det kan bli dyrt det här...


Även om de känner sig lite eljest, så ser de ju ut att ha funnit sin plats bland de mer "normala" sommarskorna. Efter Vallruns kommentar i förra inlägget vet jag nu däremot inte hur jag ska kunna hålla mig från att investera i Kari Traas fina underställ, som jag gått och sneglat på hela vintern. Att jag redan har ett antal "lager ett" tröjor och långkalsonger i diverse olika material? Men de är ju mest svarta allihopa.... Och långkalsonger kan man väl aldrig få för många av, eller??


Bild från Sportamore.

4 kommentarer:

  1. Åh vad fint, klart du ska ha det! Så fint som ett konstverk och samtidigt har det en funktion - hur många "snygg-kläder" har det? :-)

    Var hittade du det? Känns som min garderob behöver en långkalsongsuppdatering...

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Letade efter länken till dem. Är det det här understället från Kari Traa du vill köpa? http://www.sportamore.se/produkt/11332-kari-traa-rose-roundneck-w-bla

    SvaraRadera
  3. Visst är de snygga - meeen dyyyra!!

    Fanns på Sportringen i Östersund tidigare, men där är de slut. Sportamore är billigast men verkar bara ha blå kvar. Finns även på Alpingaraget http://alpingaraget.se/sv/67/kari-traa . Lite dyrare (trots prissänkning)men både rosa & blå :)

    SvaraRadera
  4. Underbar bild, den med skorna. Kontrasternas kontrast.
    / Sjôntorparn

    SvaraRadera