15 september 2012

Kommentarerna

Jag gjorde om lite - tycker det verkar mycket roligare att man kan få svar på sina egna kommentarer, som jag har sett en del andra har möjlighet att göra. Sagt och gjort - ändrat nu! Jag är ju mycket för direktkommunikation - och nu funkar det ju, även om det kanske inte blir alltid, alla gånger.

Jag vill även passa på att tala om hur glad och tacksam jag är för alla er som orkar läsa och engagera er i ett svar till mina dagboksanteckningar!! Känns som att jag får nya vänner hela tiden. Och vänner kan man aldrig få för många av.

5 kommentarer:

  1. hej på dig, inte undra på att jag var lite trött i fredags när vi träffades, jag hade 39 graders feber. hur e det med dig, Bättre? Sämmre? ser fram emot en svampplockar dag och lite fjällluft. ha de

    SvaraRadera
  2. Visst är det bra att man kan få svara på kommentarerna. Jag har oxå gjort så men ibland är jag helt tom i huvudet och svaren mina kommer inte, fast jag läser alla och är tacksam :)

    Dess värre vet jag inte hur jag ska ta bort detta fönster med siffror och nummer som man ska fylla för att svara. Jag vill inte ha det i min blogg. Har själv svårt ibland att lista ut vad som står där.

    Ha en fin lördag! Kram

    SvaraRadera
  3. Idén fick jag bl a från dig :) Tror jag kan ha en lösning till dig - återkommer!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det är jätteintressant att läsa din blogg Anneli!
    Kram!

    SvaraRadera