31 augusti 2010

I morgon....


...börjar jag på nya jobbet. Tro inte för den skull att jag på något sätt är klar, har lämnat, gjort mitt på arbetsplatsen som varit min i mer än 9 år. Näh, jag har mappar med mig hem och har redan bokat in två extra dagar där, nästa vecka. En liten misstanke dyker upp. September kan nog bli rätt dryg. För på torsdag sätter barmarksträningen med alpina klubben igång och jag har just insett att sambon varit frikostig nog att dela med sig av sin förkylning till mig. Toppen!

Men, i morgon börjar en ny period i mitt liv. Åtminstone vill jag inbilla mig det, så jag tog vägen förbi "Hulda på Höjda" och hittade en hoper superfina kläder precis i min smak (om än inte i plånbokens, egentligen...)så nu känner jag mig ännu mer beredd att ta mig an höstens alla utmaningar.

2 kommentarer:

  1. :O) LYCKA TILL!!! Det låter både spännande och som en utmaning, och säkert jätteroligt och intressant.
    Det handlar även om personlig utveckling. KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Tack, tack goaste Katarina!! Det började ju lite mesigt, men det blir nog bättre :)

    SvaraRadera