17 augusti 2010

Sunshine

Solen skiner - fortfarande. Det är ju rent fantastiskt! Höet är på väg in. Båthuset saknar bara färg på knutar och fönsterfoder. Jordgubbslandet - nåja, men mer kvickrotsfritt än för fyra veckor sedan är det i alla fall. De flesta av sommaruppgifterna verkar vi ro iland, innan vardagen tar vid igen på måndag. Men, semester? Jo, ledigt från skola och arbete har ju barnen och jag i alla fall. Men jag saknar möjligheten att komma hemifrån en dag eller två. H e l a familjen. Att få rå om varandra och göra något bortom alldagen.

Men, det blir väl något annat år. Nu ska jag njuta av finvädret och tillbringa resten av dagen utomhus!

2 kommentarer:

  1. Kikar förbi och läser de inlägg som jag har missat medan jag har varit borta :O) Ser att ni har det bra. Då är jag glad och nöjd. Kramar Katarina ;O)

    SvaraRadera
  2. Alltid, Katarina! Kram!

    SvaraRadera